دلم تنگ شده براتون

  • ✌KIM YASI💝

میای اشنا شیم؟

های های
من کیم یاسیم
جدیدا نمیشناسنم
ولی حودود یه سالیه نیومدم بیان
کیپاپرم
و همین

سلاممم خوبی؟؟؟

هایی
مرسی
شما؟؟

تو گوه خوردی دلت تنگ شده بیشعور عوضی اشغال 

ایحححح اومونی خرررررر من

من عسلم 😐😐😐

میدونم یادت نمیاد

چراا؟؟؟
یادمه عسلم:)

اها منم 4 ماهه اومدم نمیشناسمت :)

الان شناختم :)

منم سارینام 13 سالمه و خوشوختم ^^

یاسیییی

خر عوضی بیشور نکبتتتت (ساری نات ساری 😂😐)

کجا بودی تو 😐😐😐😐😐😐😐😐😭

 

امم خب شاید بگی نمیشناسیم ولی من میشناسمت؟ نمیدونم بهرحال خوشحال شدم برگشتی هی این پست ثابتو می‌دیدم غصه میخوردم که کجایی چرا نیستی اینا هییی :'(

کی تو اینجا کجاس
*-*

خودمم نمیدونم 😂😂🔪

بهرحال بیا تجدید اشنایی کینیم *-*

من روهینتم ۱۵ سالمه ^^

خوشبختم *-*

اقا بیا وب جدیدم
منم که مبشناسی انگار
خوشبختمممممم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ادم فضایی

وب قبلیم از دسترس خارج شد
انی وی ... من کیم یاسی سایق ام
خوشحال میشم ادم فضایی صدام کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan