پست اول

 

 

 

خب گایزز

من خودم زیاد اشنانیستم با ایشون

ولی فنشم

میخوام باکمک هم بشناسیمش

خببب

از بعد از تکمیل بیوگرافی میرم سراغ اهنگاو فعالیتاش

 

 

گایز ادرسمونو مست کنین و درصورت درخواست بیاین بگین بزارمتون پیوندا

  • Kim Yasii

های یاس 😑

آیم لیندا 😒

سلاام
فانوصن؟؟خوبی؟خوشی؟سیلامتی؟
شنبه ۱ آذر ۹۹ , ۰۲:۵۹ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

سلام یاس

مبی ام

سلام 
چرا اینگونه میحرفین😑
شنبه ۱ آذر ۹۹ , ۰۸:۰۸ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

وح!!

خاستم بدونی کیم 

بدع؟!

نه
خب ی خوش اومدی نگفتین
میگینومن فلانیم😑
شنبه ۱ آذر ۹۹ , ۰۸:۱۰ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

خو خوش اومدی یاس:)

عا حالا شد
وب سحری رو داری 

جررررررررررررر

اومونی آشغال کدوم گوری بودی

سلوم شوما؟؟

:|

فالوو شدی:)

کیستی

سلام اره خودمم

ممنون تو چطوری؟ 

هیچی درسو درسو درس
تو چی 

سلوم

من هیرایم

اگه دوست داشتی یه سری به وب بزن و دنبال کن :)

اگه دوست داشتی هم پیوند کن :)

خوشحال میشم آشنا شیم با هم

سلام
خوبی عزیزم
میشناسیم همو؟
من ۵ ماهی میشه بیان نیومدم
همتدن اسماتون عوض شده
تو پیونده چی بزارم اسمتو

نه نه نه

من جدیدم :)

حدود یه ماهه اینجام :)

ووی میسی بزن وبلاگ بلک پینک اگه هنوزم میخوای پیوند کنی:)

خوشبختممم
من دوسالی هس بیانیم ولی خب یکم حالم خوب نبود رفتم اوندم
خب 
متولد۱ ۱۲ ۸۲ هم
ارمی بلینک کیپاپرو و....دیگه‌‌.‌یاسمن هستش اسمم
ولی بچه ها یاسی و کیم یاسی میگن

کوفت

یادم رفت 

من عسلم😭😭

دیگه دخترتو یادت نمیاد عبضی😭😭😭

دخترممممم عرررر
کوجا بودی نبودی
واتساپم ریست شد شمارت ب فنا رف

من خودم واتس ندارم اومونی

من هیچکجا نیستم

فقط تو بیانم

دلم برات تنگ شده بود

واییی چنگده حال میداد دوساعت باهم میحرفیدیم😂😂

یادش بخیر

آه دلم برات تنگ شده😭😭

وایسا بینم مگ اون عسل نیستی ک واتساپ داش
باباا وب توایسم اداره میکرد

منم خوشبختمم اونیییی

متولد 14 4 1387

آرمی و بلینک و کیپاپر و آیانیتر و سلناتور و  اینا کلا :)

من اسمم غزله

ولی لقبم هیرای :)

دوستام بهم میگن هیرای :)

اع منم اریانا و سلنا رو دوسیی
خوشبختم دونسنگم

من بیکار شاید برم نیم سال دوم شایدم نه

اععع خوشبحالت
نریااا خوب کاری  میکنی
گنده گندد
خستههه شدم
شیمی فیزیککک ریاضیی
معلمام ک کلا تعطیلن تو کرونا درس نمیدون
هیچی نمیگن اثت
اماحان میگیرن فقط

مونگل همونم

که بدبخت شد

که زندگیشو از دست داد

همین الانم دارم ادارش میکنم 😑😑😑😑

پوفرچیشد الان؟

برا داداشام هم همینطورن

شوهرم میگه بخونم نرم دانشگاه بهتره وقتی فرصت دارم بخونم

احتمالا بخونم 

نگو ازدواج کردی😐😲
بابا من ۵ماه نبودم
اوهوم

پریم:|

تو وات:|

اع سیلام سیلام

عهههه یاسییییی 

من فریما امم

منم پیوند کن 😂

 

کودوم فریماه

فریمااااا بزرگههههه 😂

عام اوکی😂😂

های یاسی ..

وای باورت میشه همین دیروز داشتم بهت فک میکردم ؟ گاااااد

 بسی خوش برگشتی !

من ریحونم راستی (:

وای ریحوووننننن شیییی
ععععرر
من هرروز بهتون فک میکردممم
 خوبییییی

سلام میشه پیوند کنیم وب همو؟!!!

چرا فعالبتتون شروع نمیشه؟

سلاممممم یاسییی خوبییی؟؟ 

هستی اینجا؟؟؟؟

سلام
گاهییی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ادم فضایی

وب قبلیم از دسترس خارج شد
انی وی ... من کیم یاسی سایق ام
خوشحال میشم ادم فضایی صدام کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan